چگونه پیامک تبلیغاتی موفق ارسال کنم؟
 
صفحه اصلیصفحه اصلی درباره مادرباره ما   تماس با ماتماس با ما   سامانه هاسامانه ها   قوانینقوانین   پشتیبانیپشتیبانی   شماره حسابشماره حساب   سئوالات متداولسئوالات متداول   عضویتعضویت   اس ام اساس ام اس   مقاله هامقاله ها   مارکت 133مارکت 133  

چگونه پیامک تبلیغاتی موفق ارسال کنم؟

شماره خبر : 71    انتشار : 1396/1/22    ساعت : 15:56     فرستنده مطلب : مديريت


ابتدا باید تعریف درستی از تبلیغ داشته باشیم:
تبلیغ در واقع تلاشی است برای برقراری یک ارتباط موثر جهت تغییر و یا اثبات نگرش افراد بر روی آن ها که بیانگر تغییر رفتار افراد می باشد.
از جمله کاربرد تبلیغات می تواند به بخش اطلاع دهندگی بازرگانی باشد که به مشتریان موجود و یا بالقوه خود اطلاع رسانی می کند. یک تبلیغ اطلاعاتی را در مورد شرکت، ویژگی ها محصولات، کالاهاو شعباتی که کالا را توزیع می کنند و … فراهم می آورد. تبلیغات بخش اصلی و اجتناب ناپذیر جهت خریداران و فروشندگان می باشد. در عصر حاضر با انفجار تولید کلا و تولیدکنندگان متعدد روبرو هستیم بدون تردید فروشندگان کالا نمی توانند به این امید که کالای آن ها در زمان مشخصی فروش خواهد رفت تولید کننده باشند و نیاز به تبلیغ گسترده دارند.
به گفته و تعریف انجمن بازاریابان آمریکا، تبلیغات به عنوان ارائه معرفی غیر شخصی و ترویج نمودن و استفاده از کالاها، خدمات و ایده ها در مقابل پرداخت پول به یک فرد و یا موسسه تبلیغاتی می باشد. ارائه غیر شخصی پیام، در این حالت هیچ ارتباط رودر رودیی با مشتری ایجاد نمی شود و بلکه با ارائه محصولات و هم چنین ترویج ایده ها کامل کننده فروش فردی می شوند.

کلید موفقیت پیامک تبلیغاتی
از جمله هدف های اولیه و رسالت یک پیامک تبلیغاتی می توان به سه بخش عمده اطلاع دهندگی، متقاعد کنندگی و یادآوری اشاره کرد. هدف بخش اطلاع دهندگی پیامک تبلیغاتی می توان به آگاه کردن بازار از کالای جدید به مشتریان، پیشنهاد استفاده های جدید یک محصول، مطلع کردن بازار از تغییرات قیمتی، شرح دادن عملکرد کالا و محصولات، توصیف نمودن خدمات، تصحیح نمودن برداشت های غلط، ایجاد اطمینان به مصرف کننده در مورد کالاها و کاهش نگرانی مصرف کننده، ایجاد تصویر ذهنی در مصرف کننده.
هدف متقاعد کردن مصرف کنندگان به وسیله پیامک تبلیغاتی به این روش می باشد که ترغیب و ایجاد علاقه مندی برای خرید از برند خودتان، تغییر نگرش مصرف کنندگان نسبت به ویژگی های کالای مورد نظر، متقاعد کردن مشتری به خرید وغیره. هدف بخش یادآوری پیامک تبلیغاتی می توان به یادآوری حس نیاز مشتری به کالا در آینده نزدیک، یادآوری مکان خرید محصول به مصرف کننده، یادآوری و حضور پیداکردن در ذهن مشتری و هم چنین ایجاد حفظ آگاهی دادن بیشتر مشتری نسبت به کالا.

 
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   

 انواع سامانه ها :