صفحه اصلیصفحه اصلی درباره مادرباره ما   تماس با ماتماس با ما   سامانه هاسامانه ها   قوانینقوانین   پشتیبانیپشتیبانی   شماره حسابشماره حساب   سئوالات متداولسئوالات متداول   عضویتعضویت   اس ام اساس ام اس   مقاله هامقاله ها   مارکت 133مارکت 133  
اخبار و مقالات

   مقالات آموزشی  

تفاوت پنل اس ام اس بامودم جی اس ام (GSM)
در زیر قصد داریم مقایسه ای کلی میان دو شیوه رایج ارسال پیامک یعنی : ارسال اینترنتی و ارسال از طریق مودم جی اس ام داشته باشیم ! برای گویایی بهتر سعی شده مقایسه به صورت پرسش و پاسخ باشد

روش های صحیح تبلیغات پیامکی
در اینجا چندین روش برای انجام موثر بازاریابی با پنل ارسال اس ام اس ذکر میکنیم :

۵ نکته کلیدی در تضمین موفقیت ارسال پیام کوتاه
باید دانست صرفا با خرید و یا استفاده از یک پنل اس ام اس شما نمی توانید ادعا کنید که در ارسال پیام کوتاه به افراد مورد نظر خود به موفقیت دسته یافته اید. تضمین موفقیت ارسال پیام کوتاه و میزان اثر گذاری آن در راهکارهایی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم

کلمه کلیدی اثر گذار در پیامک تبلیغاتی
در بازاریابی پیامکی کلمه کلیدی یک عدد یا یک کلمه است که به مخاطبان این اجازه را می دهد با ارسال آن در لیست افراد در جهت دریافت پیامک تبلیغاتی از طرف فرستنده پیام قرار گیرند. در این روش شما با ارسال یک کلمه کلیدی که از طریق پیامک مجدد به فرستنده اصلی پیام ارسال می کنید

فواصل تکرار بین ارسال پیامک تبلیغاتی چه مقدار باید باشد؟
بازاریابی پیامکی به شکل استفاده از پیامک تبلیغاتی شیوه ای است که بسیاری از فروشندگان، شرکت ها و… از آن برای تبلیغ بهتر و بیشتر محصولات خود استفاده می کنند. هزینه کم، همه گیر بودن از جمله مزایای اصلی این نوع تبلیغات است که باعث علاقه مندی استفاده از این نوع بازاریابی شده است

آرشيو مقالات آموزشی >>>  


   بازاریابی پیامکی  

نکات جالب و خواندنی درباره پیامک / اس ام اس
پدر پیامک “ماتی ماکونن”، یک مهندس فنلاندی است. او سال ۱۹۸۴ در یک پیتزا فروشی در کپنهاگ، وقتی برای شرکت در کنفرانسی درباره آینده ارتباطات از طریق موبایل به دانمارک آمده بود، ایده سرویس پیام‌ رسانی برای گوشی‌های دیجیتال GSM به ذهنش خطور کرد

کلید های موفقیت در تبلیغات
تبلیغ(پیامکی) تلاشی است جهت بر قراری یک ارتباط متقاعد کننده برای تغییر یا ثبات نگرش قبلی افراد که بیانگر رفتار آینده آنها است کاربرد تبلیغات از آن جهت است که بتواند اطلاعات بازرگانی را به مشتریان موجود یا بالقوه منتقل کند

چگونه یک پنل اس ام اس انتخاب کنیم؟
برای انتخاب یک شرکت ارائه دهنده سامانه اس ام اس باید به موارد بسیاری دقت کنید ، مواردی از جمله هزینه ها، پشتیبانی، کیفیت و … اينها سئوالاتی كليدي هستند که قبل از خرید باید جوابشان را بدانید:

برتری تبلیغات پیامکی نسبت به دیگر روش های تبلیغات
هم اکنون بسیاری از سازمانها ازطریق آگهی ها، فکس،رسانه های جمعی ، بروشور،تراکت ، وب سایت و … بدنبال نوعی از تبلیغ یا اطلاع رسانی هستند که علاوه بر ارزانی و سرعت عمل بالا،از دیده شدن پیام خود نیز مطمئن باشند در ضمن زمان دیده شدن پیام شما و نوع اشخاص دریافت کننده نیز قابل کنترل باشد

کسب در آمد از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه
آیا می توان به وسیله ارسال پیام کوتاه کسب در آمد نمود ؟ آیا ارسال پیامک تبلیغاتی تاثیری بر فروش خواهد گذاشت؟ این ها سوالاتی است که افراد در دفعه اول استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه با آن مواجه هستند. پاسخ این سوالات را می توان به روشنی داد

آرشيو بازاریابی پیامکی >>>  









 انواع سامانه ها :