صفحه اصلیصفحه اصلی درباره مادرباره ما   تماس با ماتماس با ما   سامانه هاسامانه ها   قوانینقوانین   پشتیبانیپشتیبانی   شماره حسابشماره حساب   سئوالات متداولسئوالات متداول   عضویتعضویت   اس ام اساس ام اس   مقاله هامقاله ها   مارکت 133مارکت 133  

 

 

 

روشهای صحیح تبلیغات پیامکی :

در اینجا چندین روش برای انجام موثر بازاریابی با پنل ارسال اس ام اس ذکر میکنیم :
1- متن اس ام اس خود را واقعا ساده بنویسید. قانون طلایی در بازاریابی با پنل     اس ام اس این است که متن اس ام اس باید ساده،مستقیم و منحصر بفرد باشد

 
     

کلمه کلیدی اثر گذار در پیامک تبلیغاتی     :

دربازاریابی پیامکی کلمه کلیدی یک عدد یا یک کلمه است که به مخاطبان این اجازه را می دهد با ارسال آن در لیست افراد در جهت دریافت پیامک تبلیغاتی از طرف فرستنده پیام قرار گیرند. در این روش شما با ارسال یک کلمه کلیدی که از طریق پیامک مجدد به فرستنده اصلی پیام ارسال می کنید

 

فواصل تکرار بین ارسال پیامک تبلیغاتی چه مقدار باید باشد؟ :

بازاریابی پیامکی به شکل استفاده از پیامک تبلیغاتی شیوه ای است که بسیاری از فروشندگان، شرکت ها و… از آن برای تبلیغ بهتر و بیشتر محصولات خود استفاده می کنند. هزینه کم، همه گیر بودن از جمله مزایای اصلی این نوع تبلیغات است که باعث علاقه مندی استفاده از این نوع بازاریابی شده است

     

مزایای استفاده از سرویس پاسخ گوی خودکار :

اکنون که شما پنل پیامکی رابرای تبلیغات در زمینه شغلی خود انتخاب کرده اید .امکانات گسترده ای در دسترس شماست تا بتوانید انواع پیامک تبلیغاتی به مخاطبان ارسال کنید .سرویس پاسخگوی خودکار این امکان را به شما میدهد که به محض دریافت پیامک از طرف مشتری،یک پیام به طور خودکار از پنل شما

 

روش موثر تبلیغات اس ام اسی :

در اینجا چندین روش برای انجام موثر بازاریابی با پنل ارسال اس ام اس ذکر میکنیم :
۱- متن اس ام اس خود را واقعا ساده بنویسید.
قانون طلایی در بازاریابی با پنل اس ام اس این است که متن اس ام اس باید ساده،مستقیم و

   
     

علت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی چیست؟:

شاید شما هم جز کسانی باشید که تا به حال برای استفاده از آگاهی یا اطلاع رسانی،تبلیغ و … پیامک تبلیغاتی را امتحان کرده باشید قصد ارسال پیامک انبوه به شمارهای مشخص داشته اید ولی بخشی از پیام های شما به مشتریان خود نرسیده است علت ارسال نشدن پیامک تبلیغاتی بسیار زیاد است از جمله دلایل آن می توان به

 

سه بخش اصلی در متن پیامک تبلیغاتی :

کلمات ابتدایی پیامک تبلیغاتی :
این قسمت اصلی ترین بخش و می توان گفت تاثیرگذارترین بخش برای خواندن بقیه متن است طبق تحقیقات کاربران موبایلی در آغاز چند کلمه ابتدایی پیامک را می خوانند و بعد نسبت به شماره فرستنده و باقی قسمت ها واکنش نشان می دهند

   
     

چگونه پیامک تبلیغاتی موفق ارسال کنم؟ :

ابتدا باید تعریف درستی از تبلیغ داشته باشیم:
تبلیغ در واقع تلاشی است برای برقراری یک ارتباط موثر جهت تغییر و یا اثبات نگرش افراد بر روی آن ها که بیانگر تغییر رفتار افراد می باشد.از جمله کاربرد تبلیغات می تواند به بخش اطلاع دهندگی بازرگانی باشد

 

 قسمت های تاثیرگذار در پیامک تبلیغاتی :

تبلیغات باید به شکل مستقیم صورت گیرد، در پیامک تبلیغاتی خود هرگز نباید اصل صریح، مستقیم و واضح بودن را فراموش کنید. بیشتر مخاطبان، تبلیغاتی را مورد پذیرش قرار می دهند که دارای متن بدون حاشیه بوده و با بیان واقعیت،تبلیغات روشن و واضحی را به مخاطب القا می کنند.

   
     

پنل پیامک و روش های تبلیغ :

همان طور که در مقالات قبلی عنوان شد پنل پیامک و ارسال پیامک از طریق آن تاثیر زیادی بر روی مشتری خواهد داشت و باعث می شود تبلیغ شما تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد. جهت نگارش پیامک در یک پنل اس ام اس جهت تبلیغ باید بر روی ساختار تبلیغاتی که قرار است به افراد زیادی ارسال شود تکیه کرد

 

چه زمانی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی مناسب است؟:

اهمیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی در مقالات گذشته به تفصیل بیان شده است اما حالا بهتر است به بررسی این موضوع بپردازیم که چه وقت و چه زمانی برای ارسال پیامک مناسب است؟
اگر در زمان مناسب sms تبلیغاتی ارسال نشود کاربران به محض دریافت پیام را پاک می کنند.

           
 انواع سامانه ها :